تحميل اغنية اللي يمشي عادي - داليا MP3 | مطبعه دوت كوم تحميل اغنية اللي يمشي عادي - داليا MP3 | مطبعه دوت كوم
38
استماع الان
1273
2591
اغنية اللي يمشي عادي - داليا مبارك
استماع لاحقا

كلمات الاغنية

كلمات اغنية اللي يمشي عادي - داليا 2021

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامه

اللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا اهلا
حضننا ده اولي بي
فوق دماغنا مكانه عالي
وف عيونا هنداريه
ماحنا عشنا لناس باعونا
ف النهايه خدنا ايه

النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

اغاني داليا مبارك

استماع الكل

جميع الحقوق محفوظة لاصحابها والموقع غير مسئول عن انتهاك الحقوق الملكيه الفكريه .. اذا كنت صاحب العمل الفني واردت الابلاغ عن سرقة حقوق ملكيته للتاليف والنشر يسعدنا استقبال البلاغ علي الرابط .. وعند الحصول علي ما يثبت حقوق ملكيتك سيتم حذف العمل فورا ونضمن لك عدم اضافته علي موقعنا مرة اخري ..
controls_next
controls_toggle
controls_prev
0:00

0:00

player_volume
player_loop
player_shuffle