; تحميل مهرجان ايوه يا حبيبتي وحشتني - كلوشه و اسلام كابونجا MP3 | مطبعه دوت كوم تحميل مهرجان ايوه يا حبيبتي وحشتني - كلوشه و اسلام كابونجا MP3 | مطبعه دوت كوم
776
استماع الان
44007
118947
مهرجان ايوا يا حبيبتي وحشتني - اسلام كابونجا
استماع لاحقا

كلمات الاغنية

كلمات مهرجان ايوه يا حبيبتي وحشتني - كلوشه و اسلام كابونجا 2024

عيني يا ليل يا ليل يا ليل يا ليل يا ليل يا عيني يا ليل يا ليل
عيني يا ليل يا عين يا ليل يا عين يا عيني يا ليلي يا عين يا ليلي
ليه يا نصيب وقفت بينا وبوظت علاقة حبنا
أنا ما عرفش حاجة عنك يا اللي جرحتيني بكيتي عيني
فيجو الدخلاوي
قصة عمري هبتديها باللي شاركوا في زعلي وكسرتي
أنا محبوب في أي جيهة وكل الناس عارفة قصتي
مجروح قلبي مش هخبي أصل هتفضحني معاكم دمعتي
بمجرد ما هحكي كلمة هتنزل وأداريها بضحكتي
أنا مجروح من أقرب ناس قلبي عشان غلبان اداس
كنت عامل لكم خدي مداس وانتم جرحتوني جرح وجعني
هو عشان ساكت هتشاف على قد الإيد أو خواف
أنا هعمل حملة إتلاف وهقطع وش اللي هيمنعني
مينا البصلي القباري بتعلن عن اتحاد كبار
صاحب أشهر قصة في مصر ده الجارح كريم البحار
إسلام فانتا في جبل نعسه وشارع ثمانية إسمه نار
ده قال صباحكم غاشا يا باشا والدبابة كمل المسار
أول حد جيه عليّ كان أخويا اللي مميز عندي
لا شوفت قساوة منه وحشة ونسى إن أنا منه ودمه دمي
هو فلوسه شجعته إنه يقل معايا ويجرحني
الكفن مالهش جيوب آخرك متر في متر يا شقيق
أنا حمل خصومتي وقدها أنا خصمت الجيهة كلها
أي حكاية خالصة فتحتها عاشق الدم بحب الشر
الحمد لله عملت السيط بس السيط لبسني في حيط
خلاني أعرف ناس مظابيط وعلى معاملتهم مظطر
كانوا عايزين يوقعوني قالوا عني كلام ما عملتهوش
أيوة صحابي دمروني وبقيت بتلخبط في الوشوش
قلت أمشيها رجولية اخرة رجولتي الدنيا بوش
مش عارفين يوقعوني قالوا يحطوني في كلابوش
أي خصومة بعتمدها وبحب الشر زي عيني
أخصامي روحت منطقتها أجبرت كبيرهم يراضيني
أي حكاية خذت سيطها لسه ما اتخلقش اللي يعاديني
بايع حياتي قابض فلوسها وعايشها برازي اللي يرازيني
ليه يا نصيب وقفت بينا وبوظت علاقة حبنا
هي نسيتني سنة، سنة وأنا مش بنساها وربنا
أنا ما عرفش حاجة عنك يا اللي جرحتني بكيتي عيني
أما من قلبي جاي أقول لك يا حبيبتي بجد وحشتني
أيوة يا حبيبتي وحشتني أيوة يا حبيبتي وحشتني
قلبي ادمر من بعدها وحشاني وأكيد أنا وحشتها
والنبي بقى حد يقول لها إن أنا محتاج أوي حضنها
وبرغم البعد وحشاني بعدك مش لاقي حبيب ثاني
ليه يا خوخه قدرتي تجرحيني بعترف إني بقيت وحداني
إنت اللي سندي في دنيتي إنت اللي ليّ يا فردتي
على إيدك طلعت ضحكتي وفي بعدك نزلت دمعتي
مستحملني في عصبيتي يا اسطا إنت دليلي في سكتي
إنت يا اخويا سبب فرحتي وبتفهم من نظرتي
السجن فيه واحد مننا الحبسة دي بعدته عننا
إنت وحشتنا وربنا طلعه يا رب قادر يا كريم
هانت وخلاص راجع لنا وهتبقى يا عم في وسطنا
إنت أما بعدت كسرتنا لما تروح إمشيها سليم
فل الجنتل إسلام فانتا في شارع ثمانية ليه تاريخ
أخويا الجنتل إسلام فانتا ده سيته بيضرب صواريخ
بيمسي على الكينج مؤمن الجوكر بيقول له إنت أخويا
علشان مؤمن الجوكر سالك وإنتم قلوبكم مدهونة بوف
الجارح كرم البحار في الأباري خاطف الأنظار
صاحب أشهر قصة في مصر أنا حبيتك وجرحتني
الكينج كريم الزعبولة عمره ما صدرت منه القلة
أرض اللبان جابت فارس وبيأذي اللي عايز يأذيني
الأسطورة حمو قدري أسطورة المنظرة
ده حمو قدري سيطه دوري ده زميلي وقلبه على قلبي
وبلال كهرابا الجنتل في العطارين عامل مليونية
أخويا بلال كهرابا الجنتل فرحته هتبقى مودية
خالد البيبجيكي متسيط في سيدي بشر عش الدبابير
خالد البيبجيكي قلبه حديد وبيكسر أي واحد بيتي
إنت يا عم فارس موحادا كينج يا سوهاج يا مدرسة
الناس كلها بتتناسى بس إنت صعب تتناسى
سند السندال من اللبان واللبان أرض الفرسان
سند السندال لازم يبان علشان من أرض السبع بنات
الكارثة مهند عماد أخصامه عاملين استبعاده
بينفذ وسلاحه سداد الوارديان عاصمة الجهاد
براء أسيوتي الذباح يتلطف في سموحة سفاح
براء الأسيوتي في النجاح وإنتم ع الفاشل لسه
آدم السهاج الجبروت لاعب جولاته حتى الموت
آدم السهاج ع المظبوط جراره بيقلب شطين
جبل نعسه جاب كريم خلاه أخطر شاب في دايرته
أخويا كريم خلف متسيط كلها بصت لطلعته
علم المرغلي عمر الكاورشي ده واحد بس مالوش بديل
عمر الكاورشي سلاحه راجل بينفذ ومالوش في التخفيف
الأنبري فلش في الذيب من غيرهم دنيا نخانيخ
حودا طلطش راجع لينا ثاني ما قدرش أبعد عنه دقيقة
عادل عايب جاد الحارة مختفي ع الشاشة لتنصاب
وإسلام النن راجع، راجع بعده مزعلنا على الآخر
شريف أبو شقرا في الورديات كلها عارفة إنه الآه
شريف أبو شقرا من الفرسان وسلجي وخيره سابق عنكم
أحمد أبو قلب هو الزعيم هو محارب محطة مصر
ده أبو قلب طريقه يمين ومش بيمشي في سكك الشر
كوم الملح داير الخطر عندنا طلقات زي المطر
سامح الأنصاري وحمو الدون في أي مكان سايبين أثر
مصطفى الحلو الديبدون ده مكانه يا ناس شارع تمارى
مصطفى الحلو الأكشنجي ممكن يقلب عنكم في ثانية
وبقى لوايك يا خطر إوعى تخشاها يا ابن الكينج
علشان فيها واحد فارس يصمد جبروت مؤمن المهزي
حسن الفارس فارس أرض غيط العين فدان
ما تجيش على سكة حسن الفارس ده هيضرب طلقات
إسلام كابونجا الدبابة وستار كالوشا بيتغابى
فيجو الدخلاوي هو البابا أحلى طراليت لخبطة

اغاني اسلام كابونجا

استماع الكل

جميع الحقوق محفوظة لاصحابها والموقع غير مسئول عن انتهاك الحقوق الملكيه الفكريه .. اذا كنت صاحب العمل الفني واردت الابلاغ عن سرقة حقوق ملكيته للتاليف والنشر يسعدنا استقبال البلاغ علي الرابط .. وعند الحصول علي ما يثبت حقوق ملكيتك سيتم حذف العمل فورا ونضمن لك عدم اضافته علي موقعنا مرة اخري ..
controls_next
controls_toggle
controls_prev
0:00

0:00

player_volume
player_loop
player_shuffle